Az ember egy új munkahelyen mindig szeretne nagyon gyorsan helyt állni és beilleszkedni, elmondani mindent, amit csak tud, és megmutatni, hogy rá van szüksége az embereknek és megszilárdítani a helyét az új helyen, hogy kétség ne férjem hozzá, hogy vele akarnak dolgozni és nincs jobb ember nála az adott pozícióra. Persze ezekhez nem igazán fér bele az, hogy az ember nagyobb hibát vétsen vagy okozzon, főleg a legelső időszakokban. Én sajnos ezekbe általában bele szoktam esni. Mindig történik velem valamilyen baleset vagy negatív dolog, amit persze igyekszek mindig nagyon gyorsan és egyszerűen, általában saját költségen és titokban megoldani, hogy ne kapcsolódjon hozzám negatív élmény, legalább az első időszakban, ez vagy sikerül, vagy nem.
Legutóbb például a második héten sikerült összetörnöm a céges telefonomat, amiben persze benne volt az összes kolléga és ügyfél elérhetősége, az összes fontos sms és email, üzenetek és adatok, amelyek töredékét sem volt még időm megjegyezni, szóval elég nagy bajban voltam. Hála a jó égnek, van egy nagyon jó barátom, aki tudom, hogy talált egy nagyon megbízható és minőségi, gyors munkát biztosító xiaomi szerviz csapatot budapesten, ezért gyorsan fel is hívtam, és azonnali segítséget kértem tőlük. Persze nem kellett csalódnom. Szuper gyorsasággal és nagyon jó eredménnyel segítettek is nekem, hamarosan már újra használni tudtam a telefonom, és hála a jó égnek, senki semmit nem vett ebből észre, csupán néhány esetben kellett magyarázkodnom kicsit, hogy miért nem voltam egy ideig elérhető, de ezt már rutinnal megoldottam. Nagy biztonságot ad, hogy most már ismerem ezt a csapatot, bármi problémám akad, biztosan hozzájuk fogok fordulni.